Pages

Sunday 20 May 2012

Pembaris Serba Guna

Melepaskan 3 minggu pertama  bulan mei ini adalah satu kelegaan setelah melaluinya dengan keletihan yang bukan sedikit. Sehinggakan ia mencabar sekali lagi  keberanian saya untuk beralih daripada kerjaya makan gaji kepada bekerja sendiri. Itu bukan satu keputusan yang mudah. Selagi saya tidak bertegas dengan pilihan diri selagi itulah saya hanya mampu berani bermimpi. Moga-moga bidang jahitan ini dapat dijadikan sebagai terapi untuk mengurangkan stress dalam kehidupan. Kali ini saya ingin menunjukkan pembaris yang mempunyai bentuk bulatan yang pelbagai saiz dan amat sesuai untuk digunakan dalam jahitan sulaman manik dan sulaman reben. Oleh itu saya tidak perlu menggunakan lagi duit syiling atau bekas yang berbentuk bulat.










No comments:

Post a Comment